Mükemmele ulaşmak için attığınız ilk adım çok önemlidir. Biz  ECO PAKET 'le daha ilk adımınızda size yardımcı oluyoruz.

20 kişinin kullanabileceği, içinde kalite yönetim sisteminin gerektiği tüm araçları içeren KOBI ECO Paket'le uygun bütçe ve ödeme seçenekleri ile sahip olabilirsiniz.

Dünyada lider olan çözümü kullanmanın verdiği güveni küçük yatırımla kazanmak artık zor değil.


 

Uyumlu Regülasyonlar

AS 9100, CMMI, COBIT,  COSO,   FDA 21 CFR Part 11, FDA 21 CFR Part 820 FDA 21 CFR Part 820 GFSI GFSI   ISO 10015, ISO 13485, ISO 14000 , ISO 15189, ISO 19011, ISO 20000,  ISO 26000, ISO 31000, ISO 50001, ISO 9000, ISO/IEC 27001,  ISO/TS 14253-2,  ISO/TS 16949 , ITIL   OHSAS 18000 ,PMBOK SOX, Six Sigma

Daha fazla bilgi için >>>

Modüller

DÖF - 8D Modülü, Süreç Risk Modülü,

APQP/PPAP, Proje Yönetimi, FMEA, Anket, Eğitim Yönetimi, Yetkinlik Yönetimi, MSA, Kalibrasyon, SPC, Planlı Bakım, Tedarik, Demetim Modülü, İş Zekası, Test Modülü, Yönetim Gözden Geçirme, Kalite Kontrol

Daha fazla bigi için >>>

Rakipsiz Avantajlar

Esnek Raporlama, Modüller arasında tam entegrasyon, Çoklu Dil Kullanma, 40 farklı ülke, 2000 den fazla müşteri deneyimi, Kolay Konfigürasyon, kolay kullanım, Günlük iş listesi takibi, Süreç ve Döküman otomasyonu, Portal üzerinden kullanım

YENİ NESİL YÖNETİM SİSTEMLERİ İLE TANIŞIN!

%100 Mobil

36 Modülün hepsini %100 mobil ve web bazlı kullanabilirsiniz. Android, iOS, Windows bazlı tüm akıllı telefon ve tabletlerde kullanma imkanı. Süreç başlatma, döküman yönetimi ya da performans izleme ve onay için mekan ve zaman sınırı ortadan kalkıyor.

Kolay Kullanıcı Arayüzü

Portal altyapısı ile kullanıcılar kendileri için gerekli modül ya da bilgileri, kendi tasarladıkları ekranda izleyebilir ve başka kullanıcılara paylaşabilirler. 

Dinamik Kullanıcı Performansı 

9 Box yetkinlik değerlendirme , yetkinlik analizi ve kullanıcının süreç, kurumsal perfomans ve 360 derece değerlendirmenin sonucunu kullanıcı bazında tek ekranda görme kolaylığı

Daha Akıllı

Analytics modülü ile iş zekası olanaklarını zengin grafik desteği ile kullanmanızı sağlayan, portalınızda hem yönetim sistemlerine ait raporları hem de dış kaynaklardan gelen verileri görme imkanı

Daha Proaktif

İstatistiksek Prosess Kontrolü ile üretim hatlarınızı ve ya süreçlerinizi izleme ve kontrol değerleri ile sistemin sizi uyarmasını sağlayarak geçmişi değil, anı yönetme imkanını sağlamaktadır.

Daha Ulaşılabilir

Arama motoru ile 36 modülün tümü içinde ya da sadece döküman değil, imaj , indikator ya da yetkinliklerde arama kriterine ait kurum içindeki tüm alanlara kolayca erişim imkanı

EN EKONOMİK SEÇENEĞİ SUNUYORUZ

Yazılım çözümü alınırken toplam sahip olma maliyetine dahil işletim Sistemi, WEB Server ve Database maliyetleri dikkate alınmadığı zaman satın aldığınız uygulamaların platform lisanslarını da satın almak zorunda kalabilirsiniz. 

   Bu nedenle sizin için hazırladığımız 

Linux + PostreSQL + Tomcat + Apache Server ile ek platform maliyetinizi 

ortadan kaldırıyoruz!

Platform Bağımsız

Veritabanı Özgürlüğü

Sanallaştırma Uyumlu

Referanslarımız

Dünyada 2000'den fazla müşterimize ek olarak ülkemizde de artan referanslarımızla artık Türkiye'deyiz!

Daha fazla referans için...

Kurumsal Kalite Yönetimi - Detaylı Açıklama

Softexpert Kalite Yönetimi ne Genel Bakış

SoftExpert EQM her kuruluşun özel ürünleri, operasyonları ve iş uygulamaları ile uyum sağlayacak biçimde otomatikleştirilmiş, yüksek etkileşimli kalite süreçleri sayesinde kurum çapında kalite ve uyum yönetim programlarını uygulamak ve kolaylaştırmak için sunulan en kapsamlı kurumsal kalite yönetim yazılımıdır.

Yaygın olarak KYS yazılımı olarak bilinen SoftExpert EQM çözümü, tüm kalite ölçümlerini gerçek zamanlı, ISO 9000 , FDA, Lean, Six Sigma gibi birden çok yönetmelik ve standartlara uygun olarak yönetir, izler ve raporlar. Müşteri ihtiyaçlarına ve memnuniyetine odaklı olarak ve tüm kururuluş genelinde sürekli iyileştirmeyi sağlayar.

SoftExpert kalite yönetim yazılımı, süreç haritalama, belge ve kayıtların kontrolü, anahtar performans göstergeleri, değişim kontrolü, uygunsuzluk ve düzeltici / önleyici faaliyetler (CAPA), müşteri şikayetleri, uygunluk denetimleri, yetkinlik ve eğitim, risk ve kontrol, gelen giden denetimi, istatistiksel proses kontrolü, kalibrasyon, APQP / PPAP, FMEA, ve diğerleri olmak üzere tüm önemli kalite girişimlerini sorunsuz entegre eden modüler ve ölçeklenebilir bir yazılım çözümü platformudur.

                               Enterprise Quality Management [EQM]

                                                                                                         Kurumsal Kalite Yönetimi [EQM]

KYS yazılımı etkili bir biçimde tüm opersyonel ve iş süreçlerinde, organizasyonun tüm seviye ve işlevleri arasında günlük aktivitelerde sınıfının en iyi performans ve güveniliriliğini sunarak kalite süreçlerini ve kontrolleri otomatik uygular. Ayrıca SoftExpert kalite yönetim yazılımı ile etkinlik ayarlama ve durum tabanlı alarmları sayesinde önemli ölçüde uyum maliyetlerini ve uygunsuzluk riskini azaltarak tüm uzmanlar proaktif bir şekilde sapmaları önleyebilir ve anında tespit yapabilir, tanımlama yapabilir, takip edebilir ve kalite sorunlarını çözebilir.

Yazılımın temel faydaları şunlardır:

  • Tüm kalite yönetimi bilgi depolaması ve kalite sisteminin geri kalanı ile her bir kalite yönetim sürecinin entegrasyonu için verimlilik, güvenlik ve uyumda en üst düzeyde tek bir merkezi depo. Örneğin, kalite belgeleri ve kontrol kayıtları doğrudan iş süreçleri ile, eğitim ihtiyaçları kalite belgeleri ile, yetkinlikler eğitim ihtiyaçları ile, RNC ve CAPA tüm diğerleri ile bağlantılıdır ve daha birçok entegrasyon bağlantısı vardır, ve böylece birinde herhangi bir değişiklik olması otomatik olarak diğerlerinde bildirimleri, eylemleri ve / veya güncellemeleri tetikler.

  • Süreç aktivitelerini ve adımlarını, standart prosedürler ve formlar, anahtar performans göstergeleri, mesleki beceri ve yetkinlikleri, kalite ölçümleri, risk ve kontrolleri vb dahil olmak üzere diğer tüm kalite unsurları ile bağlayan işlevsel akış düzenleyicisi ile bir değer akışı ve iş süreci haritalama ve kontrol aracıdır.

  • Kullanıcıların elektronik dosyalar, taranmış belgeleri, web formları, e-posta ve temel iş uygulamaları çıktısı gibi tüm kaynaklardan bilgi almasını sağlayan, belge ve kayıtların yaşam döngüsünün yakalama, indeksleme, versiyonlama, depolama ve yayınlama dahil her aşamasını adresleyen bir belge yönetimidir.

  • Hemen etki azaltma eylemleri alan, inceleme ve görsel kök neden analizi yapan, düzeltici ve önleyici eylem planları [5W2H] uygulayan ve yinelenen sapmaları önlemek adına çözüm etkinliğini değerlendiren, uyumsuzlukları, sapmaları, istisnaları ve herhangi bir yerden şikayetleri yakalayan üstün NCR ve DÖF sistemidir.

  • Uyumluluk standartları ve kontrol listeleri, denetim planlama ve zamanlama, alan veri toplama ve bulgular, rapor onayı ve eylem planlarının uygulanması ayarı da dahil olmak üzere, tam denetim döngüsünü yönetmek için uçtan uca işlevleri sağlayan bir iç denetim aracıdır.

  • Otomatik olarak anahtar performans göstergesi sonuçlarında herhangi bir sapma bildiren ve hızla iyileştirme eylem planları başlatan, bölümler ve operasyonlar karşısında kalite amaç ve hedeflerini ayarlama, görüntüleme ve gözden geçirme için son derece görsel puan kartları ve gösterge panelleri sunar.

  • İş rollerine ve bireylere beceri, nitelik ve yetkinliklerini haritalamayı, eğitim ve diğer gelişim görevlerini planlama ve izlemeyi, eğitim etkinliği ve mesleki yeterlilik değerlendirmeleri yapmayı ve kuruluş genelinde programın sonuçlarını değerlendirmeyi sağlayan kapalı döngü eğitim ve yetkinlik frameworku sunar.

  • Güçlü kalite güvence araçlarının -gelen / giden muayene, SPC, kalibrasyon, FMEA, APQP / PPAP, MSA, ve diğerleri- kalite kontrol aktivitelerinin planlamasından, zamanlamasından ve kayıt altına alınmasından sorumlu zengin bir settir. Kullanılabilir özellikler şunlardır: Ayarlanabilir formlar ve kalite spesifikasyonları; Hızlı, tekrarlanabilir ve doğru veri toplama; Kontrol çizelgeleri ve raporlarda son derece yüksek görsellik; Kalite standartlarında sapmaları otomatik raporlama.

  • İşletme genelinde tam otomatik iş akışı içinde herhangi bir değişiklik türünün - iş süreci, ürün tasarımı, üretim hattı, işletim prosedürü vb - değişim planı ve uygulamasının teklifinden onayına kadar koordine etmede uçtan uca değişim yönetimi metodudur.

  • Süreçler, belgeler, formlar, kalite standartları, kontroller vb de dahil olmak üzere her türlü kalite unsurunun oluşturulması ve gözden geçirmesi sürecini hızlandırmak için check-in / check-out, kırmızı çizgileri ve ek açıklamaları, iş akışı yönlendirmeyi, yeni versiyon bildirimini, revizyon geçmişini, geçerlilik süresi ve daha birçok kaynağı sağlayan etkili bir versiyon kontrol sistemidir.

  • Kayıtları elektronik ortamda, hızlı ve güvenli bir şekilde geleneksel kağıt-tabanlı ve el yazısı yöntemleri ile aynı hukuki dayanakta, oluşturmayı, yakalamayı, ve korumayı sağlayan, 21 CFR Part 11 ve diğer düzenleyici standartlar ile uyumlu elektronik kayıtlar, elektronik imza ve denetim izleri için tam destek sunar.

Her boyut ve konum için en uygun çözüm

SoftExpert EQM yazılımı her zaman, her yerden esnek web tabanlı kullanıcı arayüzleri aracılığıyla kalite bilgi ve belgelerine erişim sağlar. Iş akışı otomasyonu yetenekleri sayesinde, kullanıcıların rol bazlı bilgi girebilecekleri interaktif gösterge panelleri ve basit formları içeren alternatif arayüzleri vardır.

SoftExpert yazılımı kolayca birkaç kullanıcıdan binlercesine düzinelerce site çapında ölçeklendirilebilir. KYS çözümü sağlam bir Java mimarisi üzerine inşa edilmiştir ve sıkı güvenlik, esnek entegrasyon ve gerçek zamanlı raporlama ve analitik ile yüksek performans sunmak için tasarlanmıştır.

Zorluklar

Günümüzün artan rekabet piyasasında titiz uyum ve kallite kontrol düzenlemeleri ile tüm sektörlerdeki şirketler hızla artan kalite kontrol ile karşı karşıya kalmaktadır. Endüstri Standartlarını (ISO) ya da Hükümet Uygunluğunu (FDA) kanıtlamak zorunda olsun, şirketler bir yandan risk yönetim hedeflerini desteklerken diğer yandan kalite  kontrol ve uygunluk süreçlerini sürekli ölçmek ve yönetmek zorundalar.

Genişleyen küresel ayak izlerinin bir sonucu olarak uzayan tedarik zincirinde şirketler sürekli olarak, ürün geliştirmeden tüketiciye kadar tedarik zinciri boyunca kaliteyi sağlama sorunu ile karşı karşıya kaldılar.Yöneticiler etkin tedarikçi ilişkileri ile ürün kalite ve süreçlerinin değerlendirilmesi için doğru prosedür konumlandırmasını sağlamak konusunda daha büyük roller üstlenmelidir.

Üretim süreçleri ve prosedürleri ile ilgili kalite sorunları savmak için, merkezi ve şirket çapında sistemler uygulanması gerekir. Kurumsal Kalite Yönetimi bu engelleri aşmak ve gerçek bir rekabet avantajı elde ederek operasyonel mükemmelliğe ulaşma konusunda organizasyonlara yardımcı olur.

ROI

Kurumsal Kalite Yönetimi(EQM) için Yatırımın Geri Dönüşü(ROI)

1850'den yaklaşık 1975'lere kadar, sanayi kuruluşlarının sürdürülebilir rekabet avantajı yalnızca, ekonominin kapsam ve büyüklüğü, teknolojinin gelişim hızı, duran varlıklar, maddi duran varlıkların hakimiyetinde bir ekonomide finansal varlıkların ve yükümlülüklerin yönetiminin mükemmelliği ile ilişkilendirildi. Bu ekonomi sadece performans yönetimi için finansal göstergelere dayanıyordu, bunun bugün geçerliliği yoktur çünkü aşağıdaki şekilde gösterildiği gibi kuruluşlar varlıklarını maddi duran varlıklara aktarmışlardır;

ROI

Kaplan ve Norton (1997) için, mali ölçümler, performansın iç standartlara dayalı önceki dönemlerle karşılaştırılması için tasarlanmıştır. Bu tür ölçümler  oldukça tutarlı bir şekilde bu bilgileri sunuyor olsa da, finansal görünüm artık geleceği tahmin edebilecek ve ayrıca kalite, yeni fırsatlar ve ilişki problemlerinin ilk belirtilerini önleyebilecek durumda değil. Bunun nedeni dönem içindeki rekabet avantajını garantileyecek operasyonel ve stratejik kararların zamanında alınması için organizasyonel süreçlerin yönetiminde gerekli yetenek ve geniş bilginin, bilgi teknolojilerinden temel değişiklik olarak talep ediliyor olmasıdır. Uzmanlar artık başarısızlık olasılığının çok yüksek olduğu durumlarda yalnızca geleneksel mali ölçümlerin kullanılmasının uygun olmadığının farkındalar. Bu da organizasyonların genel performans ölçümleri destekleyecek sadece maddi varlıkların dengelenmesi değil kısa ve uzun vadede kararları destekleyecek maddi olmayan varlıkların da dengelenmesini sağlayacak yeni metodlar keşfetmesine öncülük etmektedir.

Bu anlamda, SoftExpert kalite yönetim yazılımı yönetim sürecinin tüm aşamalarında yardımcı olacak, performans yönetimini destekleyecek, maddi ve maddi olmayan duran varlıklar arasındaki dengeyi sağlayacak, süreçlerin şeffaflığı ve paydaşların güveninin geliştirilmesini sağlayacak aşağıdaki ana avantajları ile özgün entegre araçların (bileşenlerin) geniş bir yelpazesini sunuyor;

  • Daha fazla idari verimliliğe yönlendiren yükselen güvenilirlik ve ölçeklendirilebilirlik sayesinde TCO düşüşü.

  • İşbirliği araçları ile ne zaman ve nerede ihtiyaç olursa ulaşılabilme olanağı sayesinde kullanıcı verimliliği artışı.

  • Kolaylaştırılmış çözüm işlemleri ve çok çeşitli yeteneklerden yararlanılarak risk azalışı.

  • Ana yönetmeliklere uyum.

  • Esnek finansman ve destek seçenekleri ile devam eden maliyet azalışı.

  • Dünya çapında hizmet ve destek ile, modüler ve artımlı uygulama sağlama.

Finansal ROI:

Tasarruf

  • Uygulanabilir normlar tarafından talep edilen faaliyetleri tamamlamak için genel giderlerin azaltılması.

  • Genellikle manuel faaliyetlerde meydana gelen gecikme ve verimsizliğin ortadan kaldırılması.

  • Bilgiye gerçek zamanlı erişim yoluyla işbirliği yeteneğini geliştirme.

  • Azaltılmış yönetim sistemi maliyetleri.

  • Bakım sistemi planlama ve faaliyetlerinde artan verimlilik.

  • Yönetim programlarına yapılan finansal kaynak yatırımının optimizasyonu.

    Yatırım

  • SoftExpert ECM Yatırımı iş birimi boyutu ve uygulama yaklaşımına bağlıdır.

    Yatırım Getirisi (%)

  • ((((Yıllık Toplam Tasarruf) x n yıl) - İlk Yatırım) / İlk Yatırım) x 100.

    Geri Ödeme Süresi (yıl)

  • İlk Yatırım / Yıllık Toplam Tasarruf.

Finansal olmayan ROI:

  • Tutarlı, güvenilir ve standart bilgi.

  • Yönetim sistem performansını etkileyen yasal gereklilikler ve sorunların doğru tanımlaması.

  • En iyi uygulamalar, iyileştirme için fırsatlar, yorumlar, uygunsuzluklar gibi olayları izleme.

  • Hissedarlar, müşteriler, toplum, tedarikçiler ve çalışanlar ile geliştirilmiş ilişki.